Jeśli chodzi o zwroty to nie ma najmniejszego problemu:) Nie robimy jednak wymian kolorów (zamówienie można zwrócić i złożyć nowe na wybrany kolor) Zwrot wystarczy odesłać na adres:
WhyNot ul. Krótka 14 05-420 Józefów
Zwrotu środków dokonamy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki. Prosimy tylko dodać karteczkę z numerem zamówienia do paczki.
Czy do złożenia zamówienia konieczna jest rejestracja w sklepie?
Zamówienie można złożyć bez rejestracji. Zachęcamy jednak do zakładania własnego konta, ponieważ daje ono dostęp do większej liczby dostępnych funkcji – możliwość sprawdzenia statusu przesyłki, tworzenia własnych list zakupowych czy tworzenie historii zakupów.
Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?
Paczki wysyłamy następnego dnia roboczego, więc przesyłka powinna dotrzeć w przeciągu 2-3 dni:)
Czy realizujemy zamówienia za granicę?
Niestety chwilowo nie:( Ale pracujemy nad tym;)
Jak zmienić swoje zamówienie?
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane to jak najbardziej:) Skontaktuj się z nami bezpośrednio na Facebooku lub telefonicznie +48 787 290 706
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.