Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę wymienić/zwrócić zakupioną rzecz?

Jeśli chodzi o zwroty to nie ma najmniejszego problemu:) Nie robimy jednak wymian kolorów (zamówienie można zwrócić i złożyć nowe na wybrany kolor)
Zwrot wystarczy odesłać na adres:

WhyNot
ul. Krótka 14
05-420 Józefów

Zwrotu środków dokonamy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki. Prosimy tylko dodać karteczkę z numerem zamówienia do paczki.

Czy do złożenia zamówienia konieczna jest rejestracja w sklepie?

Zamówienie można złożyć bez rejestracji. Zachęcamy jednak do zakładania własnego konta, ponieważ daje ono dostęp do większej liczby dostępnych funkcji – możliwość sprawdzenia statusu przesyłki, tworzenia własnych list zakupowych czy tworzenie historii zakupów. 

Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Paczki wysyłamy następnego dnia roboczego, więc przesyłka powinna dotrzeć w przeciągu 2-3 dni:) 

Czy realizujemy zamówienia za granicę?

Niestety chwilowo nie:( 
Ale pracujemy nad tym;)

Jak zmienić swoje zamówienie?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane to jak najbardziej:) Skontaktuj się z nami bezpośrednio na Facebooku lub telefonicznie +48 787 290 706

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium